Mygarciniatrim.com

Mygarciniatrim.com

I purchased from this online company that sells several “weight loss” holistic products. Along with my purchase there was a stated money-back guarantee. The add specifically states that purchaser can “try this product for 30 days” and if not pleased, they will refund all money when you send back the product. Well, that turns out to be untrue! I made a purchase for $98 online on August 6, 2014. I received the product about 7 days later (Aug 13th). I began taking the product when I received it. Since I had read that I’d have 30 days to try the product, I assumed that meant I’d have 30 days from the time I had the product in my possession. I can’t very well “try the product” while it is still being shipped! So, after trying the product long enough to ascertain that it didn’t work, I contacted the company for instructions on return and refund. I made that contact on September 11, 2014. The company responded that they would not give me a refund because it had been more than 30 days. I explained that they stated I have 30 days to try the product and that the product had not been in my possession 30 days to try it. They replied that the 30 days starts on purchase date. Clearly, this is false advertising. I contacted them 33 days after purchase, but 28 or 29 days after I received the product! They mislead the consumer by stating one has 30 days to try the product. If they had said 30 days from purchase, that would have been accurate. However, they state that you have 30 days to try it. Thus, they are not honoring their advertising.. I demand I will return the unused product to them, in turn I want a full refund, as they have stated in their advertising.. Stay away

  • #
  • #

Rate and Write a Review on Mygarciniatrim.com

Sending

Bay Country Financial Services Complaint

BORROWER BEWARE! I was in a situation and had to come up with $1, 000.00 immediately. My friend told me about this company that did title

Apporio Infolabs Complaint

Apporio was supposed to deliver the app in February. They have asked for a two-month extension. After two months they just showed me the

MyPartyShirt.com Complaint

Anyway, I purchased an item from mypartyshirt.com and was guaranteed that I would receive my items by the 31st. This was a Halloween

North Shore-LIJ Complaint

Adam stein is an INCOMPETENT and negligent dr who let my friend Kevin Deane bleed to death when he worked at mt sinai Hospital. Stein

Childcarenetwork.com Complaint

A lady from our job was passing around a book for her daycare full of items. Many of the staff members order several things from this book

GV Management Company Complaint

Can anyone explain how to contact GV Management Company? I only know they are based in the UK and that’s because I have read their